Ny mobil! :-)

Yes, nu har jag fått en xperia X10 mini!  "värdens minsta android mobil"
Kanske har ni sett den på reklam.
Den har 5 megepixel kamera, sims 3, unno, och andra spel.
Har brabra minne också ;) -Snabb är den med.

Sen igår fick jag medlemskap av pappa!
Så nu har jag 11.000
Är jätte glad!
Nu kan man inte logga in för det uppdateras, ska testa så fort jag skrivit klart.

Igår var Cornelia här.
Vi satt vid datan tittade lite på twilight, var med Pärlan, och mer data sen var vi oss Solo (min grannes hund) och lekte. Sen fick vi glass och bulle av Tore, han som äger Solo. Cornelia skulle hem så efter 1 minut gick hon så jag satt ensam, det var mysigt att vara ensam och titta på humlorna som satt på blommorna.

På lördag ska jag till liseberg ;)
Med Cornelia min syster Jen och Johanna, hennes kompis.
Hoppas vädret blir bra.

//Switizzen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0