Senaste ;)

Igår var jag på liseberg. Åkte Hai-hai för första gången, den var as rolig!
Säger ofta "as" nu, som mina initsialler eller vad det heter. Åkte annat också.
Liseberg tjänade otroligt mycket pengar av mig, kom hem med 6 gosedjur.
Dom stora är ju för slöa som dom går inte med dom små är jätte kuliga ;D

Ska passa mormors och Ingemars hund nästa vecka.
LÄNGTAR!
Ska bara passa den över dagen när dom åker på kryssning. Den är liten, mindre än grannhunden Solo -Wesie.
Det är en blandning av schäfer och något annat.
På tal om mormor träffade henne idag på coop, vi tittade på en cykel till mig ..
Hennes mobil kan man inte mms:a med :<

Är inne på gSm nu.

Klockan är elva nue, fått msn igen fresten!
Aja godnatt! Ska inte lägga mig än :S

//Switizzen


Kommentarer
Postat av: Denise.

bra blogg. :D

Kan fixa en header åt dig om du vill?? :P <3

2010-10-27 @ 18:39:46
URL: http://minibabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0